Klima Ayarı: Yazın 'Auto' mu 'On' mu Daha Çok Tasarruf Sağlar?
Yaz aylarında klima kullanımında 'On' ve 'Auto' ayarları arasında hangisinin daha verimli olduğu merak ediliyor. Uzmanlar, günlük kullanımda 'Auto' ayarının daha etkili olduğunu belirtiyor. Bu ayar, enerji tasarrufu, nem kontrolü ve evdeki konfor açısından daha iyi bir seçenek olarak öne çıkıyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Auto ή On στο air condition; Ποια ρύθμιση εξοικονομεί περισσότερα χρήματα το καλοκαίρι;
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Powergame sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler
21 Haziran Pazar Günü Kimler İsim Günü Kutluyor?
Ortodoks Kilisesi, 21 Haziran Pazar günü Kilikya'dan genç bir şehit olan Aziz Julian'ı anıyor. Aziz Julian, inancından vazgeçmeden işkencelere katlanmıştır.
Pire Limanı'nda Erkek Cesedi Bulundu
Pire Limanı'nın E2 kapısı deniz bölgesinde bir erkek cesedi tespit edildi. Sahil Güvenlik ekipleri, cesedi denizden çıkardı.
İran Heyeti ABD Müzakereleri İçin İsviçre'ye Ulaştı
İran heyeti, ABD ile yapılacak ön anlaşma görüşmeleri öncesinde Cumartesi akşamı İsviçre'ye vardı. Görüşmeler Bürgenstock tatil beldesinde gerçekleşecek.