Yunan Postası
Genel

Araghchi: Herhangi bir müdahale Hürmüz Boğazı'nın yeniden açılmasını geciktirecektir

Iefimerida4 saat önce

İran Dışişleri Bakanı Abbas Araghchi, Hürmüz Boğazı'nın İran'ın kontrolünde kalacağını ve herhangi bir müdahalenin boğazın yeniden açılmasını geciktireceğini belirtti. Bağdat'ta Iraklı mevkidaşıyla yaptığı görüşmenin ardından Araghchi, boğazın önümüzdeki 30 gün boyunca İran'ın tam denetiminde olacağını söyledi. ABD ile İran arasında imzalanan mutabakat zaptına atıfta bulunarak, tüm engellerin kaldırılmasıyla deniz yolunun restore edileceğini ve bu konuda çalıştıklarını ifade etti. İran Dışişleri Bakanı, bu sorumluluğun İran İslam Cumhuriyeti'ne ait olduğunu ve herhangi bir müdahalenin durumu kötüleştireceğini vurguladı.

Orijinal başlık (Yunanca): Αραγτσί: Οποιαδήποτε παρέμβαση θα καθυστερήσει την επαναλειτουργία των Στενών του Ορμούζ

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

Iefimerida sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

Aynı haber, farklı bakışlar

Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:

İlgili Haberler