Badosa'dan Tsitsipas'a yeni göndermeler: "Bir yıl boyunca acı çektim..."

Paula Badosa, Wimbledon öncesinde Stefanos Tsitsipas ile olan ilişkisi hakkında yeni açıklamalarda bulundu. Daha önce ilişkilerini 'toksik' olarak nitelendiren İspanyol tenisçi, bu kez bir yıl boyunca hem kendisinin hem de çevresindekilerin acı çektiğini belirtti. Badosa, yaşadıklarının sadece sakatlıklarla ilgili olmadığını, arka planda başka sorunların da olduğunu ima etti.
Orijinal başlık (Yunanca): Πολιτικό ποδόσφαιρο
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Ta Nea sitesinde okuBu haberi paylaş
Aynı haber, farklı bakışlar
Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:
İlgili Haberler

Yüzme: Hristou rekorla birinci, Doudounaki üçüncü oldu
Roma'daki 'Sette Colli' uluslararası yüzme etkinliğinde Apostolos Hristou, 100 metre sırtüstü finalinde 52.47'lik derecesiyle birinci olarak kendi rekorunu geliştirdi. Bu performansıyla dünya sıralamasında dördüncü, Avrupa'da ise ikinci sıraya yükseldi. Anna Doudounaki ise 100 metre kelebekte bu yılki en iyi derecesini yaparak üçüncü oldu ve Budapeşte Dünya Şampiyonası için kota aldı.

Papanikolaou'nun Menajeri: Olympiakos'tan Henüz Teklif Yok
Kostas Papanikolaou'nun menajeri Giorgos Sfairopoulos, Olympiakos'tan henüz resmi bir teklif gelmediğini açıkladı. İki taraf arasındaki görüşmelerin önümüzdeki hafta başlayacağını belirten menajer, 35 yaşındaki oyuncunun sözleşmesinin yenilenmesinin beklendiğini ifade etti.

AEK Şampiyonluk Kupası Lamia'da Büyük İlgi Gördü
Lamia'da binlerce AEK taraftarı, şampiyonluk kupasıyla fotoğraf çektirme ve yakından görme fırsatı buldu.