Yunan Postası
Genel

AstraZeneca'ya Yedi Ödül: Çalışanlar Şirketin En Büyük Gücü Oldu

Newsbeast5 saat önce

AstraZeneca, 23 Haziran 2026'da düzenlenen İç İletişim ve Çalışan Katılımı Ödülleri 2026'da yedi önemli ödül kazandı. Şirket, çalışanlarının bilgilendirilmiş, şirket amacı ile bağlantılı ve önceliklerle uyumlu olduğu bir çalışma ortamı yaratma konusundaki stratejik taahhüdünü teyit etti. AstraZeneca, bir Platin, üç Altın, bir Gümüş ve iki Bronz ödül alarak iç iletişimin ve liderliğin stratejik rolünü vurguladı.

Orijinal başlık (Yunanca): Όταν οι άνθρωποι γίνονται η μεγαλύτερη δύναμη μιας εταιρείας: Επτά διακρίσεις για την AstraZeneca

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

Newsbeast sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

İlgili Haberler