Yunan Postası
Genel

Çok dillilik demokrasiye iyi geliyor: 'Kendisine hitap edildiğini hissetmeyen kimse etkileşimde bulunmaz'

In.gr3 saat önce

Dilbilimci Hans Jürgen Krumm, anadillerin değersizleştirilmesinin göçmenleri nasıl yabancılaştırdığını ve sosyal uyumu nasıl zayıflattığını açıklıyor. Tek dilliliğin demokrasiyi tehdit edip etmediği sorusu gündeme geliyor.

Orijinal başlık (Yunanca): Η πολυγλωσσία κάνει καλό στη Δημοκρατία – «Όποιος δεν αισθάνεται ότι του απευθύνονται, δεν αλληλεπιδρά και σε τίποτα»

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

In.gr sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

İlgili Haberler