Çok dillilik demokrasiye iyi geliyor: 'Kendisine hitap edildiğini hissetmeyen kimse etkileşimde bulunmaz'

Dilbilimci Hans Jürgen Krumm, anadillerin değersizleştirilmesinin göçmenleri nasıl yabancılaştırdığını ve sosyal uyumu nasıl zayıflattığını açıklıyor. Tek dilliliğin demokrasiyi tehdit edip etmediği sorusu gündeme geliyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Η πολυγλωσσία κάνει καλό στη Δημοκρατία – «Όποιος δεν αισθάνεται ότι του απευθύνονται, δεν αλληλεπιδρά και σε τίποτα»
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
In.gr sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

Girit'te Motosikletli Kaza: Sürücü Fren Yapınca Alev Aldı, Durumu Kritik
Cuma öğleden sonra Heraklion'da Metaxochori kavşağında motosikletiyle seyir halindeyken kaza geçiren 55 yaşındaki motosiklet sürücüsü, ağır yanıklarla PAGNI'nin Yoğun Bakım Ünitesi'nde solunum cihazına bağlı ve kritik durumda tedavi görüyor. Talihsiz adamın vücudunun büyük bir kısmında yanıklar olduğu belirtildi.

Gastuni'de Köpeği Ezerek Öldüren 60 Yaşındaki Sürücüye 50.000 Euro Para Cezası
Gastuni'de küçük bir köpeği ezerek öldürmekle suçlanan 60 yaşındaki sürücüye 50.000 avro idari para cezası verildi. Olay, yerel halk ve hayvanseverler arasında büyük tepkilere yol açtı. Sürücü, idari yaptırıma itiraz ederek yasal yollara başvuracağını belirtti.

Yunan Polisi Yeni Yerel Yönetim Yasasına Tepkili: 'Temsiliyet Zayıflatılıyor'
Yunan Polisi (ELAS), yeni Yerel Yönetim Yasası'nı sert bir dille eleştirdi. İkinci tur uygulamasının kaldırılmasıyla 'kurumsal çarpıtma' ve siyasi kontrol girişimi olduğunu iddia etti.