Taliban, kamu çalışanlarına akıllı telefon yasağı getirdi: Cihazlar çekiçle imha ediliyor

Taliban hükümeti, Afganistan'daki kamu çalışanlarına akıllı telefon kullanımını yasakladı. 16 Haziran'dan itibaren geçerli olan bu yasak, askeri ve sivil kurumların tüm yetkililerini kapsıyor. Karara uymayanların cihazları imha edilecek ve yasal yaptırımlarla karşılaşacaklar. Kamu çalışanları, bu yasağın günlük işleyişte ciddi aksaklıklara yol açtığını belirtiyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Αφγανιστάν: Οι Ταλιμπάν απαγόρευσαν τα smartphones και στους δημόσιους υπαλλήλους -Τα κατατσρέφουν με σφυριά
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Iefimerida sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

BM, Hürmüz Boğazı'ndan Gemi Tahliye Planını Oman Saldırısı Sonrası Durdurdu
Oman'a yapılan saldırının ardından Birleşmiş Milletler, Hürmüz Boğazı'ndan gemi tahliye planını askıya aldı. Bu durum, Basra Körfezi'nde mahsur kalan yüzlerce gemi ve binlerce denizciyi etkiledi.

Üniversite Sınavı Birincileri Başarı Sırlarını Paylaştı
Üniversite sınavlarında yüksek puanlar alarak istedikleri bölümlere yerleşen başarılı öğrenciler, kendilerini başarıya götüren stratejileri anlattılar.

Anna Vissi'den Yeni İmaj: 5 Milyon Euro'luk Konser Öncesi Cesur Değişim
Anna Vissi, kariyerindeki bir sonraki büyük prodüksiyona hazırlanırken görünümünde cesur bir değişiklik yaptı.