Yunan Postası
Genel

Taliban, kamu çalışanlarına akıllı telefon yasağı getirdi: Cihazlar çekiçle imha ediliyor

Iefimerida3 saat önce

Taliban hükümeti, Afganistan'daki kamu çalışanlarına akıllı telefon kullanımını yasakladı. 16 Haziran'dan itibaren geçerli olan bu yasak, askeri ve sivil kurumların tüm yetkililerini kapsıyor. Karara uymayanların cihazları imha edilecek ve yasal yaptırımlarla karşılaşacaklar. Kamu çalışanları, bu yasağın günlük işleyişte ciddi aksaklıklara yol açtığını belirtiyor.

Orijinal başlık (Yunanca): Αφγανιστάν: Οι Ταλιμπάν απαγόρευσαν τα smartphones και στους δημόσιους υπαλλήλους -Τα κατατσρέφουν με σφυριά

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

Iefimerida sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

İlgili Haberler