Mette-Marit'in Akciğer Nakli Sonrası İzolasyon Durağı: 140 Odalı Skaugum Sarayı

Norveç Prensesi Mette-Marit, akciğer nakli ameliyatı sonrası iyileşme sürecini Skaugum Sarayı'nda geçirecek. 2018'de teşhis edilen pulmoner fibrozun kötüleşmesi nedeniyle ameliyat olan prenses, iyileşmenin kritik dönemi için özel konutuna taşınıyor. Oslo'nun güneybatısında, yoğun ormanlık bir alanda yer alan bu mülk, prensese halktan tam bir izolasyon imkanı sunuyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Μέττε Μάριτ: Το Παλάτι Σκάουγκουμ των 140 δωματίων όπου απομονώνεται μετά τη μεταμόσχευση πνεύμονα
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Newsbeast sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

Viotia'nın Orhomenos bölgesinde yangın: 11 hava aracı müdahale ediyor
Viotia'nın Orhomenos bölgesindeki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri takviye edildi. Yangın yerleşim yerlerini tehdit etmiyor.

Venezuela'da İkiz Depremler Sonrası Can Kaybı 164'e Yükseldi, Binlerce Kurban Endişesi Var
Venezuela'da bir dakikadan kısa sürede meydana gelen iki güçlü depremde en az 164 kişi hayatını kaybetti, 971 kişi yaralandı. Yetkililer, enkaz altında kalan çok sayıda kişi nedeniyle kurban sayısının önemli ölçüde artmasından endişe ediyor. Kurtarma ekipleri, özellikle afet bölgesi ilan edilen La Guaira'da zamana karşı mücadele veriyor.

Orhomenos'ta Yangın: 4 Uçak ve 2 Helikopter Havalandı
Perşembe öğleden sonra Boeotia'nın Orhomenos bölgesinde tarım ve ormanlık alanda yangın çıktı. Yangına müdahale etmek üzere 4 uçak ve 2 helikopter görevlendirildi.