Petrol: Hürmüz'ün Ertesi Günü ve Körfez'in Stratejik Geçitten Bağımsızlaşma Planı
ABD-İran anlaşması sonrası Hürmüz Boğazı'nda deniz trafiğinin yeniden başlaması küresel enerji piyasası için olumlu bir gelişme. Ancak, krizin Körfez üreticilerinin bu stratejik geçitten kademeli olarak bağımsızlaşma sürecini hızlandırdığı görülüyor. Büyük yatırım evleri, ihracatlar tamamen restore edilse bile Hürmüz Boğazı'ndan geçen gerçek akışların savaş öncesi seviyelerin altında kalacağı konusunda hemfikir. Bu durum, petrol piyasasının yeni bir döneme girdiğini gösteriyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Με κοινό μέτωπο θα «κατέβουν» οι Ευρωπαίοι στη σύνοδο του ΝΑΤΟ – Το μήνυμα προς τον Τραμπ
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Newmoney.gr sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

OTE CEO'su Nembiş: Yapay Zeka Ekonomisinin Temeli Ağlar
OTE Grubu Başkanı ve CEO'su Kostas Nembiş, Growthfund Yatırımcı Zirvesi'nde yaptığı konuşmada, yapay zeka çağında kalkınmanın ön koşulunun ağlar olduğunu vurguladı.
Trump: İran çok büyük tavizler veriyor, müzakerelerde öndeyiz
ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın müzakerelerde "çok büyük tavizler verdiğini" iddia etti. Trump, savaşın iyi gittiğini ve büyük bir farkla kazandıklarını belirtti. Müzakerelerin önümüzdeki hafta devam etmesi bekleniyor.

AB Liderlerinden Avrupa NATO'sunu Güçlendirme Çağrısı
Avrupa liderleri, yaklaşan NATO Zirvesi öncesinde Avrupa'nın birliğini vurgulayan bir mesaj yayınladı. Bu mesaj, Avrupa NATO'sunun güçlendirilmesi yönünde bir çağrı niteliği taşıyor.