Yunan Postası
Genel

Çevre ve Enerji Bakanlığı'ndan Su Kıtlığına Karşı 15 Milyon Avroluk On Proje: Dokuz Ada Belediyesinde Uygulanacak

Iefimerida1 saat önce

Çevre ve Enerji Bakanlığı, ada bölgelerindeki su kıtlığıyla mücadele etmek için 15 milyon avroyu aşan bütçeyle on proje hayata geçirecek. Bakan Stavros Papastavrou tarafından imzalanan kararla, dokuz ada belediyesi "İçme Suyu Temini ve Su Yönetimi Müdahaleleri" programına dahil edildi. Bu projelerle eskiyen şebekelerin onarımı, yeni şebekelerin inşası ve yeni tuzdan arındırma ünitelerinin kurulmasıyla su sızıntıları azaltılacak ve su temini artırılacak. Kiklad Adaları'nda Naxos'taki mevcut su şebekeleri iyileştirilecek ve Amorgos'ta bir su deposu inşa edilecek.

Orijinal başlık (Yunanca): Δέκα έργα, ύψους 15 εκατ. ευρώ, για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας από το ΥΠΕΝ -Σε εννέα νησιωτικούς δήμους

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

Iefimerida sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

Aynı haber, farklı bakışlar

Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:

İlgili Haberler

Newsbeast27 dakika önce1 dk

Androulakis: PASOK Sağın Gerçek Rakibidir

PASOK lideri Nikos Androulakis, Kalentzi Achaia'da partinin kurucusu Andreas Papandreu'yu anma etkinliğinde konuştu. Androulakis, Papandreu'nun demokratik kazanımlarda ve halkın hafızasında sürekli var olduğunu belirtti. PASOK'un görevinin, ekonomik veya medya odaklı olsun, yerleşik düzenler için demokrasiyi yeniden tehlikeli hale getirmek olduğunu vurguladı.