Hürmüz Boğazı'ndan 35 Milyon Varil Petrol Taşıyan 20'den Fazla Tanker Geçti
ABD ve İran'ın kritik deniz geçidini açma konusunda anlaşmasından bu yana, en az 20 petrol tankeri Hürmüz Boğazı üzerinden Basra Körfezi'nden ayrıldı. Küresel ticaret akışlarını izleyen Kpler'in verilerine göre, bu tankerler 35 milyon varil petrol taşıyor. Savaşın başında Tahran'ın boğazı kapatmasıyla üç aydan uzun süredir Körfez'de mahsur kalan bu tankerlerin, Ağustos başında çoğunlukla Asya'daki nihai varış noktalarına ulaşması bekleniyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Στενά του Ορμούζ: Πέρασαν πάνω από 20 τάνκερ με 35 εκατ. βαρέλια μετά το «πράσινο φως»
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Mononews sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

OTE CEO'su Nembiş: Yapay Zeka Ekonomisinin Temeli Ağlar
OTE Grubu Başkanı ve CEO'su Kostas Nembiş, Growthfund Yatırımcı Zirvesi'nde yaptığı konuşmada, yapay zeka çağında kalkınmanın ön koşulunun ağlar olduğunu vurguladı.
Trump: İran çok büyük tavizler veriyor, müzakerelerde öndeyiz
ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın müzakerelerde "çok büyük tavizler verdiğini" iddia etti. Trump, savaşın iyi gittiğini ve büyük bir farkla kazandıklarını belirtti. Müzakerelerin önümüzdeki hafta devam etmesi bekleniyor.

AB Liderlerinden Avrupa NATO'sunu Güçlendirme Çağrısı
Avrupa liderleri, yaklaşan NATO Zirvesi öncesinde Avrupa'nın birliğini vurgulayan bir mesaj yayınladı. Bu mesaj, Avrupa NATO'sunun güçlendirilmesi yönünde bir çağrı niteliği taşıyor.