ABD: Hazine Bakanı %3 büyüme öngörüyor – 'İran dolar sistemine katılacak'
ABD Hazine Bakanı Scott Bessent, Amerikan ekonomisinin bu yıl %3'ten başlayan bir büyüme oranına sahip olabileceğine inandığını belirtti. Bessent, İran'daki savaşın sona ermesiyle ekonominin büyüme yörüngesine dönebileceğini ifade etti ve ekonominin temellerinin güçlü kaldığını ekledi. Bakan, daha önce de dile getirdiği '%3 büyüme, %3 GSYİH açığı ve günlük 3 milyon varil petrol üretim artışı' hedefini içeren '3-3-3' planının hala ulaşılabilir olduğunu yineledi.
Orijinal başlık (Yunanca): ΗΠΑ: Ανάπτυξη 3% προβλέπει ο υπουργός Οικονομικών – «Το Ιράν θα ενταχθεί στο σύστημα του δολαρίου»
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Mononews sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler
Wall Street: Büyük yatırım şirketleri neden kripto paralara bakış açısını değiştiriyor?
Yıllarca kripto paralara şüpheyle yaklaşan büyük finans kuruluşları, 2026'da bu tutumlarını kökten değiştirdi. Bankalar, aracı kurumlar ve fon yöneticileri, artan talebe yanıt olarak dijital varlıklarla ilgili hizmetleri hızla entegre ediyor. Wall Street ile kripto dünyası arasındaki çatışma sona ererken, finans kuruluşları dijital varlık piyasasını gelecekteki finansal ekosistemin kalıcı bir parçası olarak görüyor.

Ekstra Ödenek Çocuklara Nasıl Ödenecek? Miktarlar Belli Oldu
Ekstra ödeneğin hesaplaması yapıldı. Yeni doğan çocuklar için özel bir düzenleme öngörülüyor.

Wall Street'in Yapay Zeka Korkusu Kısa Sürdü, Yeniden Alıma Geçti
Yapay zeka etrafındaki güçlü talep ve rekor karlar, düzeltmenin geçmesinin ardından temel göstergelerin sağlam kaldığını gösteriyor. Bu durum, piyasanın yapay zekaya olan güvenini yeniden tesis etti.