ABD Hazine Bakanı Besed: 2026'dan önce %3 büyüme bekliyoruz
ABD Hazine Bakanı Scott Besed, İran'daki savaşın sona ermesiyle Amerikan ekonomisinin %3 büyüme oranına geri dönebileceğine inandığını belirtti. Besed, ekonominin temellerinin güçlü kaldığını ifade etti. Ancak, son iki çeyrekte enflasyonun yeniden canlanması, işgücü piyasasındaki yavaşlama ve Donald Trump'ın tarifelerinin etkileri gibi faktörler nedeniyle büyüme yavaşlamıştı. Besed, %3 büyüme, %3 GSYİH açığı ve günlük 3 milyon varil yerli petrol üretimi içeren "3-3-3" planının hala ulaşılabilir olduğunu yineledi.
Orijinal başlık (Yunanca): ΗΠΑ: Ο Μπέσεντ «βλέπει» ανάπτυξη 3% πριν εκπνεύσει το 2026
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Newmoney.gr sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler
Wall Street: Büyük yatırım şirketleri neden kripto paralara bakış açısını değiştiriyor?
Yıllarca kripto paralara şüpheyle yaklaşan büyük finans kuruluşları, 2026'da bu tutumlarını kökten değiştirdi. Bankalar, aracı kurumlar ve fon yöneticileri, artan talebe yanıt olarak dijital varlıklarla ilgili hizmetleri hızla entegre ediyor. Wall Street ile kripto dünyası arasındaki çatışma sona ererken, finans kuruluşları dijital varlık piyasasını gelecekteki finansal ekosistemin kalıcı bir parçası olarak görüyor.

Ekstra Ödenek Çocuklara Nasıl Ödenecek? Miktarlar Belli Oldu
Ekstra ödeneğin hesaplaması yapıldı. Yeni doğan çocuklar için özel bir düzenleme öngörülüyor.

Wall Street'in Yapay Zeka Korkusu Kısa Sürdü, Yeniden Alıma Geçti
Yapay zeka etrafındaki güçlü talep ve rekor karlar, düzeltmenin geçmesinin ardından temel göstergelerin sağlam kaldığını gösteriyor. Bu durum, piyasanın yapay zekaya olan güvenini yeniden tesis etti.