İsrail: İran'a Starlink alıcıları kaçırarak rejimin düşüşünü kışkırtmaya çalıştı
İsrail eski Başbakanı Naftali Bennett, İsrail'in İran'a Starlink uydu internet alıcıları kaçırarak hükümet karşıtı protestoculara yardım etmeyi planladığını itiraf etti. Bennett, bu planın Netanyahu hükümeti tarafından uygulanmadığını belirtti. Amacın, internet ve sosyal medyanın işleyişini sürdürerek bir darbeyi ve molla rejiminin düşüşünü kolaylaştırmak olduğunu ifade etti.
Orijinal başlık (Yunanca): Ισραήλ: Πέρασε λαβραία στο Ιράν δέκτες Starlink για να προκαλέσει πτώση του καθεστώτος
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Powergame sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler
JP Morgan'dan A. Diamantakis: Avrupa savunma ve veri merkezlerinde öncü olabilir
JP Morgan Başkan Yardımcısı Anthony Diamantakis, küresel birleşme ve satın alma pazarını değerlendirdi. ABD'nin ana faaliyet motoru olduğunu, Avrupa'nın ise pazarın yaklaşık %25'ini oluşturduğunu belirtti. Teknoloji ve yapay zeka alanlarının şu anda en büyük yatırım ilgisini çektiğini ifade etti.

Rusya: Rafinerilere yönelik Ukrayna saldırıları yakıt satışlarına kısıtlama getiriyor
Ukrayna'nın rafinerilere düzenlediği saldırılar sonucunda, Rusya'nın bazı bölgelerinde yakıt satışlarına geçici kısıtlamalar getirildi. Bu kısıtlamalar, araç başına 20 ila 30 litre arasında değişiyor.
Borsa: Yabancı piyasalar endeksi düşürdü, Aktör öne çıktı
Uluslararası piyasalardaki yoğun tedirginlik Atina Borsası'na da yansıdı ve Genel Endeks %1,13 düşüşle 2.472 puandan kapandı. İşlem hacmi yaklaşık 480 milyon euroya ulaşırken, bunun yaklaşık 200 milyon eurosu önceden anlaşmalı DEH ve Cenergy işlemlerinden geldi. Cenergy Holdings hisseleri, Viohalco'nun plasmanının tamamlanmasının ardından %7,79 değer kaybederek 24,16 eurodan kapandı.