Yunan Postası
Genel

Çocuklukta şekerli içecek tüketimi, yetişkinlikte hipertansiyon riskini artırıyor

Newsbeast4 saat önce

Amerikan Kalp Derneği'nin "Circulation" dergisinde yayımlanan 25 yıllık yeni bir araştırmaya göre, çocukluk döneminde şekerli içeceklerin ve meyve sularının düzenli tüketimi, yetişkinlikte yüksek tansiyon riskini artırabilir. Araştırma, ABD'de 9 ila 16 yaş arasındaki 25.000'den fazla çocuk ve ergenin verilerini inceledi. Bulgular, şekerli içecek veya meyve suyu porsiyonunun tam meyve ile değiştirilmesinin bu riski azaltabileceğini gösteriyor.

Orijinal başlık (Yunanca): Η κατανάλωση ζαχαρούχων ροφημάτων στην παιδική ηλικία σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο για υπέρταση στην ενήλικη ζωή

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

Newsbeast sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

Aynı haber, farklı bakışlar

Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:

İlgili Haberler

Newsbeast16 dakika önce1 dk

Stavroula Leventaki'nin Ölümü: 43 Yaşındaki Zanlı Şişeyle Vurup Sopayla Bitirdi

Hanya'da 45 yaşındaki Stavroula Leventaki'nin ölümü, adli tıp raporuna göre ağır kafa travmalarından kaynaklandı. Adli tabip, kadının ölümüne neden olan darbelerin kafasına isabet ettiğini belirtti. 43 yaşındaki kiracısı, iddialara göre kadını önce şişeyle, ardından sopayla vurduğunu itiraf etti. Bıçak darbelerinin ise yüzeysel olduğu ve ölüme yol açmadığı tespit edildi.

Newsbeast20 dakika önce1 dk

Başbakan Miçotakis, Siber Güvenlik Direktörlüğü'nün Yeni Binasını Açtı

Yunanistan'da siber güvenlik ve dijital savunmanın güçlendirilmesi adına önemli bir adım atıldı. Başbakan Kiryakos Miçotakis ve Milli Savunma Bakanı Nikos Dendias, Milli Savunma Genelkurmay Başkanlığı Siber Bilgi İşlem Direktörlüğü'nün yeni tesislerinin açılışını gerçekleştirdi. 2.500 metrekarelik modern bina, ülkenin kritik dijital altyapısını korumayı hedefleyen operasyonel bir merkez olarak hizmet verecek.