İngiltere: Keir Starmer başbakanlıktan istifa etti – 10 yılda yedinci
İngiltere'de Keir Starmer, Downing Street'ten yaptığı açıklamayla başbakanlıktan istifa ettiğini duyurdu ve Eylül ayına kadar görevde kalacağını belirtti. Starmer, son on yılda istifa eden yedinci başbakan oldu. Açıklamasında, iki yıl önce Downing Street'e yürümenin hayatının en gurur verici anı olduğunu ve siyasi, ekonomik ve ahlaki olarak iflas etmiş bir İşçi Partisi devraldığını ifade etti.
Orijinal başlık (Yunanca): Βρετανία: O Κιρ Στάρμερ παραιτήθηκε από πρωθυπουργός – Ο έβδομος μέσα σε 10 χρόνια
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
EfSyn sitesinde okuBu haberi paylaş
Aynı haber, farklı bakışlar
Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:
İlgili Haberler
Atina'da martı yavruları neden çoğaldı: Sokakta bulursak ne yapmalıyız?
Son haftalarda Atina'da sokaklarda ve binaların etrafında genç martı yavrularının görülme sıklığı arttı. Bu durum, martıların her yaz yuvalarını erken terk ederek çevreye alışmaya çalıştığı mevsimsel bir olaydır. Yaban Hayatı Koruma ve Bakım Derneği ANIMA, vatandaşlardan martı yavrularını korumak için yardım talep ediyor.
PASOK'tan Marinakis'e Asimakopulu tepkisi: Tek e-posta değil, 25.500 seçmenin verileri için mahkum oldular
PASOK, hükümet sözcüsü Pavlos Marinakis'in yurt dışındaki seçmenlerin kişisel verilerinin sızdırılması davasındaki açıklamalarına tepki gösterdi. PASOK, eski Avrupa Parlamentosu üyesi Anna Michel Asimakopulu ve diğer yetkililerin tek bir e-posta için değil, 25.500 seçmenin kişisel verilerini sızdırmaktan mahkum edildiğini belirtti. Parti, bu durumu "partinin ve siyasi dostlarının elinde bir ganimet devleti" olarak nitelendirdi.
Marinakis'ten Asimakopulu'nun mahkumiyetine ilişkin provokatif yorum: "Sadece bir e-posta göndermekten bahsediyoruz"
Hükümet sözcüsü Pavlos Marinakis, Anna-Michel Asimakopulu'nun kişisel verilerin sızdırılması davasındaki mahkumiyetine ilişkin açıklamalarda bulundu. Marinakis, sorumluların "uyuşturucu veya insan kaçakçısı gibi" ele alınmasını "ikiyüzlü ve gülünç" bulduğunu ifade etti. Davanın seçim süreciyle ilgisi olmadığını ve sadece bir e-posta gönderilmesiyle ilgili olduğunu savundu.