Rubio, Kolombiya Seçimlerinin Ardından de la Espriella'yı Tebrik Etti

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Kolombiya'daki başkanlık seçimlerinin ikinci turunun ardından Abelardo de la Espriella'yı telefonla tebrik etti. Rubio, X üzerinden yaptığı açıklamada, de la Espriella'nın solcu senatör Iván Cepeda'ya karşı kıl payı farkla önde olduğunu belirtti. Cepeda ise henüz yenilgiyi kabul etmediğini ve oyların sayımının tamamlanmasını bekleyeceğini ifade etti.
Orijinal başlık (Yunanca): Ο Ρούμπιο συνεχάρη τον δε λα Εσπριέγια μετά τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στην Κολομβία
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Iefimerida sitesinde okuBu haberi paylaş
Aynı haber, farklı bakışlar
Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:
İlgili Haberler

Zakintos'un Güneybatısında 4,6 Büyüklüğünde Deprem Meydana Geldi
Zakintos'un güneybatısında 4,6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Depremin merkez üssü denizlik alanda kaydedildi.

El Niño Geri Dönüyor: 'Godzilla' Fenomeni ve Küresel Açlık Tehdidi Endişesi
El Niño fenomeninin iklim değişikliği, yüksek borçlar ve çatışmalarla birleşmesi nedeniyle yıkıcı sonuçlar bekleniyor. Bu durum, küresel açlık tehdidini de beraberinde getirebilir.

OPEKEPE Davası Kilit Tanıklarına Dolaylı Misilleme İddiası
OPEKEPE davasının temel tanıkları Varras ve Tyheropoulou'nun, şimdiye kadar davalar, şikayetler, disiplin soruşturmaları ve 'bir şebekeye karışma girişimi' gibi durumlarla karşı karşıya kaldığı belirtiliyor.