Yunan Postası
Genel

Rubio, Kolombiya Seçimlerinin Ardından de la Espriella'yı Tebrik Etti

Iefimerida3 saat önce

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Kolombiya'daki başkanlık seçimlerinin ikinci turunun ardından Abelardo de la Espriella'yı telefonla tebrik etti. Rubio, X üzerinden yaptığı açıklamada, de la Espriella'nın solcu senatör Iván Cepeda'ya karşı kıl payı farkla önde olduğunu belirtti. Cepeda ise henüz yenilgiyi kabul etmediğini ve oyların sayımının tamamlanmasını bekleyeceğini ifade etti.

Orijinal başlık (Yunanca): Ο Ρούμπιο συνεχάρη τον δε λα Εσπριέγια μετά τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στην Κολομβία

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

Iefimerida sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

Aynı haber, farklı bakışlar

Aynı olayı bu kaynaklar nasıl verdi:

İlgili Haberler