Sağlık işbirliği köprüsü oluyor: Tsetis Grubu Arap-Yunan Diyaloğu'nun merkezinde

Tsetis İlaç Şirketleri Grubu (OFET), 10-11 Haziran 2026 tarihlerinde Atina'da düzenlenen 2. Arap-Yunan Sağlık Konferansı'na aktif olarak katıldı. Konferans, ilaç endüstrisi, kozmetik, tıbbi cihazlar, sağlık turizmi ve yeni teknolojiler alanlarında işbirliği geliştirme potansiyellerini vurguladı. Birçok konuşmacı, ilaç endüstrisinin uluslararası alanda bir bilgi birikimi modeli ve her ülkenin ulusal güvenliğinin bir direği olduğunu belirtti.
Orijinal başlık (Yunanca): Όταν η υγεία γίνεται γέφυρα συνεργασίας: Ο Όμιλος Τσέτη στο επίκεντρο του Αραβοελληνικού διαλόγου
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Newsbeast sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

Zakintos'un Güneybatısında 4,6 Büyüklüğünde Deprem Meydana Geldi
Zakintos'un güneybatısında 4,6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Depremin merkez üssü denizlik alanda kaydedildi.

El Niño Geri Dönüyor: 'Godzilla' Fenomeni ve Küresel Açlık Tehdidi Endişesi
El Niño fenomeninin iklim değişikliği, yüksek borçlar ve çatışmalarla birleşmesi nedeniyle yıkıcı sonuçlar bekleniyor. Bu durum, küresel açlık tehdidini de beraberinde getirebilir.

OPEKEPE Davası Kilit Tanıklarına Dolaylı Misilleme İddiası
OPEKEPE davasının temel tanıkları Varras ve Tyheropoulou'nun, şimdiye kadar davalar, şikayetler, disiplin soruşturmaları ve 'bir şebekeye karışma girişimi' gibi durumlarla karşı karşıya kaldığı belirtiliyor.