Konitsa'da Konteynerde 30 Yıl Geçiren Kardeşler: 1996 Depreminde Evlerini Kaybetmişlerdi

Yaşlı kardeşler, 1996 depreminde evlerini kaybettikten sonra yeni bir ev inşa etmeyi reddetmiş ve izole bir yaşam sürmeyi tercih etmişlerdi. Elektriksiz yaşıyor ve sağlık sorunlarıyla mücadele ediyorlardı.
Orijinal başlık (Yunanca): Κόνιτσα: 30 χρόνια στο κοντέινερ τα νεκρά αδέρφια – Είχαν χάσει το σπίτι τους στον σεισμό του 1996
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
To Vima sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

Zakintos'un Güneybatısında 4,6 Büyüklüğünde Deprem Meydana Geldi
Zakintos'un güneybatısında 4,6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Depremin merkez üssü denizlik alanda kaydedildi.

El Niño Geri Dönüyor: 'Godzilla' Fenomeni ve Küresel Açlık Tehdidi Endişesi
El Niño fenomeninin iklim değişikliği, yüksek borçlar ve çatışmalarla birleşmesi nedeniyle yıkıcı sonuçlar bekleniyor. Bu durum, küresel açlık tehdidini de beraberinde getirebilir.

OPEKEPE Davası Kilit Tanıklarına Dolaylı Misilleme İddiası
OPEKEPE davasının temel tanıkları Varras ve Tyheropoulou'nun, şimdiye kadar davalar, şikayetler, disiplin soruşturmaları ve 'bir şebekeye karışma girişimi' gibi durumlarla karşı karşıya kaldığı belirtiliyor.