Yunan Postası
Genel

Konitsa'da Konteynerde 30 Yıl Geçiren Kardeşler: 1996 Depreminde Evlerini Kaybetmişlerdi

To Vima15 Haziran 2026

Yaşlı kardeşler, 1996 depreminde evlerini kaybettikten sonra yeni bir ev inşa etmeyi reddetmiş ve izole bir yaşam sürmeyi tercih etmişlerdi. Elektriksiz yaşıyor ve sağlık sorunlarıyla mücadele ediyorlardı.

Orijinal başlık (Yunanca): Κόνιτσα: 30 χρόνια στο κοντέινερ τα νεκρά αδέρφια – Είχαν χάσει το σπίτι τους στον σεισμό του 1996

Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.

To Vima sitesinde oku

Bu haberi paylaş

eksi

İlgili Haberler