Yale Üniversitesi Araştırması: Zeytinyağı Daha Sağlıklı Bağırsak Mikrobiyomu Oluşturuyor

Yale Üniversitesi'nin yaptığı bir araştırma, sızma zeytinyağının daha sağlıklı bir bağırsak mikrobiyomu oluşturduğunu gösteriyor. Dört ay boyunca zeytinyağı tüketiminin ardından metabolik sendrom göstergelerinde düşüş yaşandı. Zeytinyağının diyabet riskini azaltıp azaltmadığı veya stabilizasyonuna katkıda bulunup bulunmadığına dair yeni araştırmalar bekleniyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο διαμορφώνει ένα πιο υγιές εντερικό μικροβίωμα, τι δείχνει μελέτη του Yale
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Protothema sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

Beyaz Saray, Irak ve Epstein ile İlgili Gizli Kayıtların New York Times Muhabirlerine Sızmasından Endişe Ediyor
Beyaz Saray, Irak ve Epstein ile ilgili gizli ses kayıtlarının New York Times muhabirlerine sızdığından endişe ediyor. Yeni bir kitap, Donald Trump'ın ikinci döneminin perde arkasını detaylı bir şekilde anlatıyor.

Ukrayna'dan Rusya'daki petrol tesislerine drone saldırısı: Zelenskiy video paylaştı
Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy, Ukrayna'nın gece saatlerinde Rusya'daki bir petrol tesisini ve Tula bölgesindeki Azot kimya fabrikasını vurduğunu duyurdu. Zelenskiy, Azot fabrikasının Rusya'nın patlayıcı üretimi için kritik olduğunu belirtti. Rusya'nın Yaroslavl bölgesi valisi de Ukrayna drone saldırılarını doğrulayarak, bir endüstriyel yakıt depolama tesisinin vurulduğunu ve olayda can kaybı yaşanmadığını bildirdi.

Beyrut Alevler İçinde, Netanyahu Tüm Kozlarını Oynuyor
Beyrut'un güney banliyölerine İsrail saldırıları ve Hizbullah'ın drone saldırıları, Tahran'daki perde arkası müzakerelerle birleşerek patlayıcı bir ortam yaratıyor. Bu durum, Washington-Tahran arasında şekillenmekte olan anlaşmayı tehlikeye atarken, yaklaşan seçimler İsrail hükümetinde çatlaklara neden oluyor.