İsrail-Lübnan Ateşkesi Sonrası Altın Alıcıları Geri Dönüyor
İsrail ve Lübnan arasında sağlanan koşullu ateşkesin ardından altın fiyatları yükselişe geçti. Değerli metal, yüzde 1'e varan artışla ons başına 4.475 doları aşarak önceki seanstaki kayıplarını büyük ölçüde telafi etti. Bu durum, yatırımcıların fiyat düzeltmesini yeni alımlar için fırsat olarak değerlendirdiğini gösteriyor.
Orijinal başlık (Yunanca): Χρυσός: Επιστρέφουν οι αγοραστές μετά την εκεχειρία Ισραήλ-Λιβάνου
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Mononews sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler

OTE CEO'su Nembiş: Yapay Zeka Ekonomisinin Temeli Ağlar
OTE Grubu Başkanı ve CEO'su Kostas Nembiş, Growthfund Yatırımcı Zirvesi'nde yaptığı konuşmada, yapay zeka çağında kalkınmanın ön koşulunun ağlar olduğunu vurguladı.
Trump: İran çok büyük tavizler veriyor, müzakerelerde öndeyiz
ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın müzakerelerde "çok büyük tavizler verdiğini" iddia etti. Trump, savaşın iyi gittiğini ve büyük bir farkla kazandıklarını belirtti. Müzakerelerin önümüzdeki hafta devam etmesi bekleniyor.

AB Liderlerinden Avrupa NATO'sunu Güçlendirme Çağrısı
Avrupa liderleri, yaklaşan NATO Zirvesi öncesinde Avrupa'nın birliğini vurgulayan bir mesaj yayınladı. Bu mesaj, Avrupa NATO'sunun güçlendirilmesi yönünde bir çağrı niteliği taşıyor.