İsrail'in Silah İhracatı Beşinci Yıl Üst Üste Rekor Kırdı: 19 Milyar Doları Aştı
İsrail'in silah ihracatı, 2025 yılında 19 milyar doları aşarak beşinci yıl üst üste rekor seviyeye ulaştı. İsrail Savunma Bakanlığı'nın açıklamasına göre, bu miktar 2024'e kıyasla yaklaşık %30'luk bir artışı temsil ediyor ve ülkenin bu alandaki en yüksek rakamı oldu. İmzalanan sözleşmelerin %29'unu füzeler, roketler ve hava savunma sistemleri oluştururken, Avrupa ülkeleri ihracatın %36'sını aldı. Yüz milyon dolar veya daha fazla değerdeki sözleşmelerin yarısından fazlası 'büyük sözleşmeler' olarak kaydedildi.
Orijinal başlık (Yunanca): Ισραήλ: Νέο ρεκόρ εξαγωγών όπλων για πέμπτο συνεχόμενο έτος – Άνω των 19 δις δολ.
Bu bir özettir. Haberin tamamı için orijinal Yunanca kaynağı ziyaret edin.
Mononews sitesinde okuBu haberi paylaş
İlgili Haberler
İsrail Savunma Kuvvetleri: Gazze'de ölen Al Jazeera gazetecisi Hamas üyesiydi
İsrail ordusu, Gazze Şeridi'ne düzenlediği hava saldırısında Al Jazeera gazetecisi Ahmed Wisah'ın hayatını kaybettiğini duyurdu. Ordu, Wisah'ın Hamas üyesi olduğunu belirtti.

Avrupa'nın 1,3 Trilyonluk Arayışı ve 35 Trilyonluk Hazinesi
Önümüzdeki on yılın en büyük ekonomik hedefi şimdiden başladı. Yunanistan için yatırım açığı merak konusu.
Isıtma Sistemi ve Termosifon Değişimi Programına 6.000 Hane Daha Katıldı
Çevre ve Enerji Bakanlığı, "Isıtma Sistemi ve Termosifon Değişimi" programının dördüncü nihai onaylı başvuru listesini yayımladı. Bu kapsamda ülke genelinden 6.000'den fazla ek hak sahibi programa dahil edildi. Yeni onaylar için 21,5 milyon avroyu aşan kamu harcaması taahhüt edildi.