Η Αυστραλία διπλασιάζει τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες και αυστηροποιεί την απαγόρευση των social media

Στον διπλασιασμό των προστίμων που ήδη επιβάλλονται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προχωρά η Αυστραλία. Όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση, η απόφαση ελήφθη καθώς αυξάνονται τα στοιχεία που δείχνουν ότι, παρά την εφαρμογή του μέτρου, η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους εφήβους παραμένει σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Παράλληλα, η κυβέρνηση ενισχύει τις αρμοδιότητες της Επιτρόπου Ηλεκτρονικής Ασφάλειας (eSafety Commissioner), δίνοντάς της τη δυνατότητα να υποχρεώνει τις εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης να αποδεικνύουν ποιες ενέργειες έχουν λάβει ώστε να αποτρέπουν τη δημιουργία λογαριασμών από άτομα κάτω των 16 ετών. Σύμφωνα με τις αλλαγές, το ανώτατο πρόστιμο για συστηματική μη συμμόρφωση αυξάνεται από 49,5 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας σε 99 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ). Η κυβέρνηση επανέλαβε ότι η eSafety διερευνά ενεργά πιθανές παραβιάσεις από πέντε μεγάλες πλατφόρμες: το Instagram και το Facebook της Meta, το YouTube της Google, το Snapchat της Snap και το TikTok.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες