Αυστηρότερη η νομοθεσία: Η Αυστραλία διπλασιάζει τα πρόστιμα για τα παιδιά κάτω των 16 στα social media

Η Αυστραλία προχωρά σε αυστηροποίηση της νομοθεσίας που διέπει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, διπλασιάζοντας τα πρόστιμα για όσες επιτρέπουν την πρόσβαση σε ανηλίκους κάτω των 16 ετών. Το ανώτατο ύψος του προστίμου θα αγγίζει τα 60 εκατομμύρια ευρώ, καθώς οι αρχές διαπιστώνουν ότι τα προηγούμενα μέτρα είχαν περιορισμένο αντίκτυπο στη μείωση της χρήσης από εφήβους. Η νέα ρύθμιση προβλέπει πρόστιμα έως και 99 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας για επαναλαμβανόμενες παραβάσεις και ενισχύει τις εξουσίες του ψηφιακού εποπτικού φορέα, σύμφωνα με ανακοίνωση της κυβέρνησης. Ο στόχος είναι να επιβληθούν αυστηρότεροι περιορισμοί στις πλατφόρμες που δεν συμμορφώνονται με τον νόμο. Η αρμόδια αυστραλιανή αρχή διερευνά ήδη παραλείψεις από τις πλατφόρμες Facebook , Instagram , Snapchat , TikTok και YouTube , όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου της κυβέρνησης. «Είναι ξεκάθαρο πως οι τεχνολογικοί κολοσσοί δεν κάνουν αρκετά για να συμμορφωθούν με τον νόμο: υπάρχουν ακόμη πάρα πολλά παιδιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζ. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες