Γαλιμπάφ: Η Τεχεράνη θα συνεχίσει να έχει τον έλεγχο στα Στενά του Ορμούζ

Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν, Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, δήλωσε χθες, Δευτέρα, ότι το Στενό του Ορμούζ δεν πρόκειται να επιστρέψει στο καθεστώς που ίσχυε πριν από την κρίση, υποστηρίζοντας πως η Τεχεράνη θα συνεχίσει να «διαχειρίζεται» τη συγκεκριμένη στρατηγικής σημασίας θαλάσσια δίοδο, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης. «Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση του στενού του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», είπε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου, που ηγείται της ομάδας διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ στο εγχείρημα για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA. «Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται το στενό του Ορμούζ», επέμεινε.
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Αναρχικοί έβαψαν με σπρέι το σπίτι του Χαρδαλιά - Έγραψαν συνθήματα για τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χατζή
Περίπου 100 άτομα πραγματοποίησαν πορεία στη γειτονιά

«Σφαγή» Σαμαρά - Μαξίμου για τον Κ. Φλώρο - Ποιο στρατόπεδο θα διαλέξει ο πρώην Α/ΓΓΕΘΑ
Ο Μεσσήνιος πρώην πρωθυπουργός τρέφει, ως γνωστόν, ιδιαίτερη εκτίμηση προς τον πρώην Α/ΓΕΕΘΑ

Η νυχτερινή φάμπρικα της ΝΔ – Περνάνε τροπολογίες τα μεσάνυχτα
Μια αποκαλυπτική έρευνα δείχνει πώς η κυβέρνηση της ΝΔ έχει μετατρέψει το κοινοβούλιο σε νυχτερινό μαγαζί, περνώντας το...