Επιμένει ο Γαλιμπάφ: «Η Τεχεράνη θα διαχειρίζεται το Στενό του Ορμούζ»

Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, επανέλαβε ότι το Στενό του Ορμούζ δεν θα επανέλθει στην προπολεμική κατάσταση. Πρόσθεσε ότι η χώρα του θα «διαχειρίζεται» τη θαλάσσια οδό στρατηγικής σημασίας, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης. «Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση του στενού του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», είπε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου, που ηγείται της ομάδας διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ στο εγχείρημα για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA. «Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται το στενό του Ορμούζ», επέμεινε. Oλες οι ειδήσεις Τα Στενά του Ορμούζ είναι «εντελώς ανοικτά» λέει ο Τραμπ -Απειλεί ξανά το Ιράν, αν δεν τηρήσει τη συμφωνία Ο δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη έπαιζε θέατρο στον αδελφό της -Του έλεγε «εύχομαι να τη βρούνε», ηχητικό ντοκουμέντο Στη Βουλή θα διαβιβαστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Δ. Αβραμόπουλο -«Δεν θα κάνω χρήση ασυλίας» λέει ο ίδιος
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Αναρχικοί έβαψαν με σπρέι το σπίτι του Χαρδαλιά - Έγραψαν συνθήματα για τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χατζή
Περίπου 100 άτομα πραγματοποίησαν πορεία στη γειτονιά

«Σφαγή» Σαμαρά - Μαξίμου για τον Κ. Φλώρο - Ποιο στρατόπεδο θα διαλέξει ο πρώην Α/ΓΓΕΘΑ
Ο Μεσσήνιος πρώην πρωθυπουργός τρέφει, ως γνωστόν, ιδιαίτερη εκτίμηση προς τον πρώην Α/ΓΕΕΘΑ

Η νυχτερινή φάμπρικα της ΝΔ – Περνάνε τροπολογίες τα μεσάνυχτα
Μια αποκαλυπτική έρευνα δείχνει πώς η κυβέρνηση της ΝΔ έχει μετατρέψει το κοινοβούλιο σε νυχτερινό μαγαζί, περνώντας το...