Yunan Postası

Τεχεράνη: Κίνδυνος έντασης από κάθε ξένη παρέμβαση στα Στενά του Ορμούζ, προειδοποιεί το Ιράν

Ta Neaπριν από 6 ώρες

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί προειδοποίησε ότι κάθε ξένη παρέμβαση στη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ εκτός του πλαισίου που προβλέπει το πρωτόκολλο συνεννόησης με την Ουάσιγκτον ενέχει τον κίνδυνο να «αυξήσει τις εντάσεις» στην περιοχή. Η δήλωση έγινε μετά από τρεις ημέρες αναζωπύρωσης των εχθροπραξιών. Η Τεχεράνη και η Ουάσιγκτον αλληλοκατηγορούνται για παραβιάσεις της εκεχειρίας που προβλέπεται στο πρωτόκολλο συμφωνίας της 17ης Ιουνίου, το οποίο αφορά τον έλεγχο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Ορμούζ. Τα Στενά, μήκους περίπου 30 χιλιομέτρων, αποτελούν κρίσιμο πέρασμα που χωρίζει το Ιράν από το Ομάν. Αν και άνοιξαν ξανά στις 17 Ιουνίου, η Τεχεράνη έχει επιτρέψει μόνο έναν διάδρομο διέλευσης κατά μήκος των ακτών της, απειλώντας να πλήξει κάθε πλοίο που δεν συμμορφώνεται. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Κλιμάκωση των επιθέσεων Οι εχθροπραξίες επανήλθαν σταδιακά από την Πέμπτη, μετά την ανακοίνωση του Ομάν για τη δημιουργία εναλλακτικής διαδρομής ναυσιπλοΐας .…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις