Ιορδανία – Αργεντινή 1-3: Έκανε το απόλυτο η Αργεντινή στον όμιλο

Με το απόλυτο ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στον όμιλό της η Αργεντινή, η οποία χωρίς να συναντήσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα νίκησε την Ιορδανία με 3-1. Έτσι η «αλμπισελέστε» πήρε την πρώτη θέση του ομίλου με το τρία στα τρία που έκανε και στην επόμενη φάση του Μουντιάλ 2026 θα αντιμετωπίσει το Πράσινο Ακρωτήρι. Η Αργεντινή μπήκε δυνατά από τα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης και στο 13′ ο Οταμέντι έπιασε την κεφαλιά μετά από εκτέλεση κόρνερ του Λο Σέλσο, όμως η μπάλα έφυγε άουτ. Στο 19′ η ομάδα του Λιονέλ Μέσι κατάφερε να ανοίξει το σκορ, όταν ο Λο Σέλσο με ένα εξαιρετικό κτύπημα φάουλ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Αμπουλαίλα για το 1-0. Στο 28′ ο Ταλιαφίκο έκανε το γύρισμα, ο Λαουτάρο Μαρτίνες έπιασε το σουτ με την μπάλα να σταματά στο δοκάρι και στην επαναφορά ο Λο Σέλσο έκανε την κεφαλιά, με τον Αμπουλαίλα να αποκρούει εντυπωσιακά. Ωστόσο, στην ίδια φάση ο Λό Σέλσο δέχθηκε χτύπημα στο κεφάλι […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις
Olympiakos şampiyonluğa yaklaştı
Lig liderinin son maçtaki galibiyeti taraftarı umutlandırdı.