Αυστηρότερη η νομοθεσία: Η Αυστραλία διπλασιάζει τα πρόστιμα για τα παιδιά κάτω των 16 στα social media

Η Αυστραλία προχωρά σε αυστηροποίηση της νομοθεσίας που διέπει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, διπλασιάζοντας τα πρόστιμα για όσες επιτρέπουν την πρόσβαση σε ανηλίκους κάτω των 16 ετών. Το ανώτατο ύψος του προστίμου θα αγγίζει τα 60 εκατομμύρια ευρώ, καθώς οι αρχές διαπιστώνουν ότι τα προηγούμενα μέτρα είχαν περιορισμένο αντίκτυπο στη μείωση της χρήσης από εφήβους. Η νέα ρύθμιση προβλέπει πρόστιμα έως και 99 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας για επαναλαμβανόμενες παραβάσεις και ενισχύει τις εξουσίες του ψηφιακού εποπτικού φορέα, σύμφωνα με ανακοίνωση της κυβέρνησης. Ο στόχος είναι να επιβληθούν αυστηρότεροι περιορισμοί στις πλατφόρμες που δεν συμμορφώνονται με τον νόμο. Η αρμόδια αυστραλιανή αρχή διερευνά ήδη παραλείψεις από τις πλατφόρμες Facebook , Instagram , Snapchat , TikTok και YouTube , όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου της κυβέρνησης. «Είναι ξεκάθαρο πως οι τεχνολογικοί κολοσσοί δεν κάνουν αρκετά για να συμμορφωθούν με τον νόμο: υπάρχουν ακόμη πάρα πολλά παιδιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζ. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Το Ισραήλ σκότωσε μέλη της Χεζμπολάχ στον Λίβανο και ένοπλους μαχητές στη νότια Συρία
Ο ισραηλινός στρατός υποστηρίζει ότι εξουδετέρωσε ένοπλους και κατέστρεψε εκτοξευτή ρουκετών για την αποτροπή απειλών

Διεθνής συναγερμός! Το μυστικό δίκτυο των Κατεχομένων: Η απάτη της Μουσουλμανικής Αδελφότητας που ξεσκέπασαν τα αραβικά ΜΜΕ
Τα Κατεχόμενα εξελίχθηκαν σε «γκρίζα ζώνη» και ορμητήριο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας, μέσα από ένα καλά οργανωμένο...

Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο ανοιχτά της Αλοννήσου
Στο δεξαμενόπλοιο με σημαία Μάλτας που μεταφέρει προϊόντα πετρελαίου επιβαίνουν 17 άτομα πλήρωμα, Τούρκοι υπήκοοι