Ο Ντόναλντ Τραμπ είπε στην G7 ότι μπορεί να αποσυρθεί από τις συμφωνίες του Άνκορατζ – Δυσαρέσκεια για τον Πούτιν

Ο Ντόναλντ Τραμπ εξέφρασε την αυξανόμενη δυσαρέσκειά του προς τον Βλαντίμιρ Πούτιν κατά τη σύνοδο κορυφής της G7 στη Γαλλία νωρίτερα αυτόν τον μήνα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ενδέχεται να υπαναχωρήσει από τις λεγόμενες «συμφωνίες της Αλάσκας», σύμφωνα με δημοσίευμα του Axios. Το δημοσίευμα έρχεται ενώ το Κρεμλίνο κατηγορεί τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι δεν τηρούν τις συμφωνίες που, σύμφωνα με τη Μόσχα, επιτεύχθηκαν στη συνάντηση Τραμπ-Πούτιν στο Άνκορατζ της Αλάσκας τον Αύγουστο του 2025. Ο Τραμπ, ο οποίος συναντήθηκε με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο περιθώριο της συνόδου κορυφής της G7 την περασμένη εβδομάδα και είχε προηγουμένως συνομιλήσει με τον Βλαντίμιρ Πούτιν, δήλωσε ότι η Ουκρανία «τα πηγαίνει πλέον αρκετά καλά» στον πόλεμο. Επικαλούμενο δύο αξιωματούχους της G7, το Axios αναφέρει ότι ο Αμερικανός πρόεδρος εμφανίστηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος με τη στάση του Ρώσου ομολόγου του κατά τη διάρκεια της συνόδου και άφησε να διαφανεί πως εξετάζει το ενδεχόμενο να αποστασιοποιηθεί από τις λεγόμενες «συμφωνίες της Αλάσκας». «Ο Τραμπ ήταν δύσπιστος απέναντι […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες