Γκουντάρας: Με τη Νάταλι περιμένουμε να πάρουμε το γιο μας από τη Γλυφάδα και βλέπω παιδιά ντυμένα στα μαύρα και τρέμω»

Καλεσμένος του Μιχάλη Κεφαλογιάννη βρέθηκε ο Γρηγόρης Γκουντάρας στο νέο επεισόδιο για την εκπομπή “Ζω καλά” στον ΣΚΑΪ, το οποίο και θα προβληθεί το πρωινό της Κυριακής. Ανάμεσα σε άλλα, όπως βλέπουμε στο sneak preview της συνέντευξης, ο γνωστός παρουσιαστής μίλησε για τις φοβίες που έχει σαν πατέρας σε σχέση με την ολοένα και αυξανόμενη βία των ανηλίκων. Πιο συγκεκριμένα, ο Γρηγόρης Γκουντάρας εκμυστηρεύτηκε αρχικά πως η Ναταλί, εκ των πραγμάτων, είναι πιο αυστηρή. Στο κομμάτι της εφηβείας όμως, επειδή οι κίνδυνοι είναι πολλοί, νομίζω ότι και γω γίνομαι πολύ κακός. Δηλαδή είναι φορές που πιάνω τον εαυτό μου και λέω «πάλι τα ίδια λες;». Κι όμως, λέω πάλι τα ίδια. Το πιο απλό παράδειγμα είναι αυτό που βιώνω το τελευταίο οκτάμηνο, μπορεί και χρόνο. Να μπορεί να βγαίνει παραπάνω έξω. 23:30 είναι το όριο μας, εν τω μεταξύ όλοι οι φίλοι του πηγαίνουν στη Γλυφάδα και θέλει να πάει με το λεωφορείο, από το Λαγονήσι που μένουμε. Θέλει να […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες