Yunan Postası

Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ λέει συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου είναι «άκυρη» -«Να αντικατασταθεί από Μνημόνιο ΗΠΑ-Ιράν»

Iefimeridaπριν από 14 ώρες

Ταπεινωτική χαρακτήρισε τη συμφωνία-πλαίσιο που υπέγραψαν οι εκπρόσωποι του Ισραήλ και του Λιβάνου στις ΗΠΑ, ο ηγέτης της Χεζμπολάχ. Ο Ναΐμ Κάσεμ δήλωσε σήμερα πως η συμφωνία είναι «άκυρη», μια «ταπείνωση» και παραίτηση από την εθνική κυριαρχία και θα πρέπει να αντικατασταθεί από το μνημόνιο Ιράν-ΗΠΑ. «Αυτό θα μπορούσε ακόμη και να οδηγήσει στην προσάρτηση των εδαφών από το Ισραήλ», ανέφερε αρχικά ο Κάσεμ. «Λέμε στις λιβανέζικες αρχές: Ήρθε η ώρα να ανακαλέσετε τις αμαρτίες σας που καταστρέφουν τον Λίβανο», συνέχισε. Παράλληλα, τόνισε ότι η Χεζμπολάχ παραμένει «έτοιμη να συνεργαστεί και να σταθεί μαζί για την κυριαρχία του Λιβάνου, την απελευθέρωση της γης, την εκδίωξη του κατακτητή». Ο Κάσεμ σημείωσε πως οποιαδήποτε απόπειρα να συνδεθεί η απόσυρση του Ισραήλ από τον νότιο Λίβανο με τον αφοπλισμό της οργάνωσης παραβιάζει «κόκκινες γραμμές». «Θα συνεχίσουμε ως αντίσταση στο πεδίο της μάχης για να νικήσουμε την κατοχή», συνέχισε ο Κασέμ. «Δεν εγκαταλείψαμε το πεδίο στις πιο δύσκολες συνθήκες και δεν θα το εγκαταλείψουμε», πρόσθεσε.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις