«Για πού το έβαλες, αστέρι μου»: Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδειά

Ραγίζει καρδιές η ανάρτηση του συζύγου της άτυχης 35χρονης γυναίκας στη Λιβαδειά που πέθανε λίγες ώρες αφότου γέννησε. Ο τραγικός σύζυγος αποχαιρετά την αγαπημένη του σύντροφο με μια εικόνα του ζευγαριού αγκαλιά με τον πρώτο τους γιο. Μέσα από τα λόγια του εκφράζει τον αβάσταχτο πόνο για την απώλεια της συντρόφου του αλλά και μια υπόσχεση ότι θα σταθεί δίπλα στα δύο παιδιά τους και θα τα μεγαλώσει με τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη που τους πρόσφερε η μητέρα τους. «Για πού το έβαλες, αστέρι μου… Και μου άφησες μια πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ. Μου πήρες μαζί σου το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου και άφησες πίσω μια σιωπή που πονάει κάθε δευτερόλεπτο. Η αγάπη μου για σένα δεν τελείωσε σήμερα. Αντίθετα, από σήμερα θα σε αγαπώ ακόμα περισσότερο, μέχρι την τελευταία μου ανάσα. Θα ζεις μέσα στην καρδιά μου, στις αναμνήσεις μας και σε κάθε στιγμή της ζωής μου. Σου δίνω μια υπόσχεση. Θα κάνω τα πάντα για τα δύο μας αγγελούδια. Θα σταθώ δίπλα τους σαν πατέρας και σαν μάνα μαζί. Θα μεγαλώσουν με την ίδια αγάπη, τις ίδιες αξίες και την ίδια ζεστασιά που τους χάρισες εσύ όλα αυτά τα χρόνια.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες