Στην Αθήνα για λογαριασμό του Ολυμπιακού ο Μπάλσα Πόποβιτς!

Ο Μπάλσα Πόποβιτς έφτασε στην Αθήνα για να ολοκληρώσει και τυπικά τη μετακίνησή του στον Ολυμπιακό! Οι Πειραιώτες με την κίνηση αυτή, κλείνουν την τριάδα τους κάτω από τα γκολπόστ. Ο Μαυροβούνιος τερματοφύλακας έρχεται για να πλαισιώσει τον Κωνσταντή Τζολάκη και να αναλάβει τον ρόλο του Νο2 κάτω από το τέρμα του Ολυμπιακού. Ο Πόποβιτς αναμένεται να περάσει τις ιατρικές του εξετάσεις και να υπογράψει το συμβόλαιο συνεργασίας του με τους Πειραιώτες. Ενώ θυμίζουμε πως ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε και την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα, για να κλείσει την τριάδα. Οι πρώτες δηλώσεις του Μπάλσα Πόποβιτς που έφτασε στην Αθήνα για τον Ολυμπιακό «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι ένας γίγαντας της Ευρώπης και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ μπροστά σε αυτούς τους οπαδούς. Νομίζω ήταν το ιδανικό τάιμινγκ να έρθω εδώ, μετά από μία τέλεια χρονιά πέρυσι για μένα να αγωνιστώ τώρα για τον Ολυμπιακό. Δεν γινόταν να πω "όχι" στον Ολυμπιακό. Ηθελα πολύ να έρθω εδώ. Ονειρεύομαι ότι θα πάρουμε το double και φυσικά να παίξω στο Champions League».
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

«Αέρας» δύο γκολ για την Αργεντινή (0-2 vids)
Τα γκολ από Λο Σέλσο (7') και Λαουτάρο (31' πεν.) δίνουν θέση «οδηγού» στην αλμπισελέστε

Σάστρε: Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου
Αποχαιρέτησε την ομάδα με μία συγκινητική ανάρτηση

Λ.Δ Κονγκό - Ουζμπεκιστάν 3-1: Με ψυχή κι ανατροπή έγραψε ιστορία το Κονγκό, δείτε τα γκολ
Με τον Μουτουσαμί στον αρχικό σχήμα υπέταξε με 3-1 το Ουζμπεκιστάν και πανηγύρισε μια ιστορική πρόκριση στα νοκ-άουτ του Μουντιάλ