Yunan Postası

Φον ντερ Λάιεν: Χαιρετίζω τη συμφωνία μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου, ευχαριστώ τις ΗΠΑ για τη μεσολάβηση

Iefimeridaπριν από 12 ώρες

Με μια ανάρτησή της στο Χ, η Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν χαιρέτισε τη συμφωνία Ισραήλ Λιβάνου ευχαριστώντας ιδιαίτερα τις ΗΠΑ. Στο μήνυμά της, χαρακτήρισε το απόφαση καθοριστικό βήμα προς την αποκλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή. Η επικεφαλής της Κομισιόν υπογράμμισε επίσης ότι η σταθερότητα στην περιοχή δεν μπορεί να επιτευχθεί όσο ο Λίβανος παραμένει στο επίκεντρο των συγκρούσεων. «Χαιρετίζω τη συμφωνία μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου. Πρόκειται για ένα κρίσιμο βήμα μακριά από την κλιμάκωση, επειδή δεν μπορεί να υπάρξει ειρήνη στη Μέση Ανατολή με τον Λίβανο να φλέγεται», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Ευχαριστώ τις ΗΠΑ για τη μεσολάβηση» Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν εξέφρασε επίσης τις ευχαριστίες της προς τις Ηνωμένες Πολιτείες για τον ρόλο τους στη διαμεσολάβηση που οδήγησε στη συμφωνία, επισημαίνοντας ότι τα επόμενα βήματα είναι καθοριστικής σημασίας για τη διασφάλιση της ειρήνης και της σταθερότητας. Όπως τόνισε, προτεραιότητες παραμένουν ο αφοπλισμός των «μη κρατικών ένοπλων ομάδων», καθώς και η διατήρηση της κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας του Λιβάνου.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις