Οι ειδικοί στα κλιματιστικά συμφωνούν: «Το νερό που στάζει από τη μονάδα δεν πρέπει πάντα να πετιέται»

Το νερό του κλιματιστικού δεν είναι πάντα για πέταμα, επιμένουν κάποιοι. Αυτό το νερό, που συχνά πετιέται χωρίς δεύτερη σκέψη, μπορεί να έχει μια δεύτερη ζωή. Ωστόσο, οι ειδικοί μάς υπενθυμίζουν ότι δεν είναι πόσιμο νερό και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για πόση, μαγείρεμα ή πλύσιμο φαγητού. Τι είναι το νερό κλιματισμού; Τα κλιματιστικά παράγουν νερό κατά τη λειτουργία τους μέσω της διαδικασίας συμπύκνωσης. Καθώς η μονάδα ψύχει τον αέρα και μειώνει την υγρασία περιβάλλοντος, συλλέγει αυτήν την υγρασία σε υγρή μορφή, η οποία συσσωρεύεται σε έναν εσωτερικό δίσκο και στη συνέχεια αποστραγγίζεται μέσω του σωλήνα αποστράγγισης. Αυτό το νερό έχει ορισμένα χαρακτηριστικά παρόμοια με το απεσταγμένο νερό, καθώς περιέχει πολύ λίγα μέταλλα και συνήθως δεν περιέχει χλώριο όπως το νερό της βρύσης. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, μπορεί να είναι χρήσιμο για ορισμένες οικιακές χρήσεις. Ωστόσο, μπορεί επίσης να μεταφέρει σκόνη, βακτήρια, υπολείμματα από την ίδια τη συσκευή ή βρωμιά που έχει συσσωρευτεί στο σύστημα, επομένως η χρήση του θα πρέπει πάντα να περιορίζεται σε εργασίες που δεν σχετίζονται με τα τρόφιμα. Σε τι μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί;…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες