Είναι καλύτερο να κλείσουμε εντελώς τα παντζούρια κατά τη διάρκεια ενός καύσωνα ή να τα αφήσουμε ανοιχτά για να δημιουργηθεί ρεύμα αέρα;

Στην καρδιά του καύσωνα , το να διατηρήσει κανείς το σπίτι δροσερό μετατρέπεται σε καθημερινή πρόκληση. Οι υψηλές θερμοκρασίες αναγκάζουν τους ανθρώπους να αναζητούν γρήγορες λύσεις ώστε να εμποδίσουν τα δωμάτια από το να μετατραπούν σε πραγματικούς φούρνους, ιδιαίτερα σε κατοικίες χωρίς κλιματισμό. Ανάμεσα στις πιο συχνές συζητήσεις εμφανίζεται ένα επαναλαμβανόμενο ερώτημα: είναι καλύτερο να κατεβάζουμε εντελώς τα παντζούρια ή να τα αφήνουμε λίγο ανοιχτά ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία του αέρα; Η εξήγηση είναι απλή. Ο αέρας που μπαίνει από έξω μεταφέρει τη θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας μέσα στο σπίτι. Επιπλέον, κάθε άνοιγμα επιτρέπει σε μέρος της ηλιακής ακτινοβολίας να φτάσει στα τζάμια, στους τοίχους και στα έπιπλα, τα οποία λειτουργούν σαν αποθηκευτές θερμότητας. Για αυτόν τον λόγο, οργανισμοί που ειδικεύονται στην ενεργειακή αποδοτικότητα και στην περιβαλλοντική υγεία συνιστούν να διατηρούνται κλειστά τα παράθυρα και να χρησιμοποιούνται συστήματα ηλιοπροστασίας κατά τις ώρες της ημέρας με τη μεγαλύτερη ζέστη.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες