Την έκοψε… μαχαίρι η Γιώτα Νέγκα: «Άθροισα τη ζάχαρη του μήνα, την είδα σε κουτί και είπα "δεν είναι δυνατόν"»

Στο πρόβλημα που είχε καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες ζάχαρης αναφέρθηκε η Γιώτα Νέγκα, εξηγώντας πως έδωσε πολύ μεγάλο αγώνα προκειμένου να την κόψει. Όπως ανέφερε η τραγουδίστρια τα τελευταία χρόνια στην προσπάθειά της να ελέγξει το βάρος της, κάθισε και υπολόγισε πόση ζάχαρη κατανάλωνε σε μηνιαία βάση, κάτι που την οδήγησε να λάβει δραστικά μέτρα περιορισμού της. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στις διατροφικές της συνήθειες πάντα προτιμούσε τα όσπρια και τα λαχανικά, τη βοήθησε να βελτιώσει κατά πολύ τον τρόπο και την ποιότητα της διαβίωσής της. Γιώτα Νέγκα: «Δεν την ξέρω την "κυρία" ζάχαρη» Μιλώντας στην εκπομπή «Ζω Καλά» για τη διατροφή της, η Γιώτα Νέγκα επισήμανε πως ακόμη κι όταν ξεφεύγει και δεν τρώει σωστά, φροντίζει να επανέρχεται άμεσα, ακολουθώντας διατροφή, αλλά και με άθληση παράλληλα. Για τη σχέση της με τη ζάχαρη, η ερμηνεύτρια δήλωσε αρχικά: «Δεν την ξέρω την "κυρία" ζάχαρη, δεν μπαίνει στο σπίτι πουθενά. Ούτε στους καφέδες, ούτε πουθενά. Μόνο αν θα φάω κάποιο γλυκό... όταν. Έκανα πολύ μεγάλο αγώνα, ενώ έπινα γλυκό καφέ, για να πίνω σκέτο. Πέρασα σε διάφορα στάδια, στο μέτριο, στο ολίγη, με μέλι...…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις στο Κίεβο
Οι Αρχές κάλεσαν τους πολίτες να καταφύγουν σε ασφαλή σημεία


Αυστραλία: Εφτά στους δέκα ανηλίκους κάτω των 16 εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα social media
Διπλασιάζονται τα πρόστιμα για τις πλατφόρμες