Λιβαδειά: ΕΔΕ για τον θάνατο της 35χρονης μετά τον τοκετό – «Μου έλεγαν “πάνε όλα καλά μην ανησυχείς”»

Μια τραγική υπόθεση συγκλονίζει τη Λιβαδειά , όπου μια 35χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της λίγες ώρες μετά τη γέννηση του παιδιού της. Η γυναίκα είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο για προγραμματισμένη καισαρική, ωστόσο η χαρά της μητρότητας μετατράπηκε σε ανείπωτη θλίψη, καθώς παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές και τελικά κατέληξε. Το περιστατικό διερευνάται μέσω Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ). Η 35χρονη Άννα είχε ήδη ένα παιδί 8 ετών και περίμενε με ανυπομονησία να κρατήσει στην αγκαλιά της το δεύτερο μωρό της. Όμως, μέσα σε λίγες ώρες από τον τοκετό, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε ραγδαία, αφήνοντας πίσω της μια οικογένεια βυθισμένη στη θλίψη. Η Άννα πήγε την Τετάρτη να γεννήσει στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς με προγραμματισμένη καισαρική. Γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι, όμως λίγο αργότερα παρουσίασε επιπλοκές. Υπέστη ακατάσχετη αιμορραγία και οδηγήθηκε εκ νέου στο χειρουργείο, χωρίς ωστόσο οι γιατροί να καταφέρουν να τη σταθεροποιήσουν. Διασωληνώθηκε και διακομίστηκε στο Θριάσιο νοσοκομείο, όπου τελικά κατέληξε. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Τραγωδία στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα μετά από τραυματισμό σε ιστιοφόρο
Προανάκριση από το Λιμενικό για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος

Εκρήξεις στην πόλη Σιρίκ του Ιράν – Επιβεβαιώνουν οι ΗΠΑ και τα ιρανικά ΜΜΕ
Τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής ακούστηκαν ήχοι εκρήξεων κοντά στην πόλη Σιρίκ, με τα ιρανικά μέσα να επιβεβαιώνουν το συμβάν επικαλούμενα αξιωματούχους της Τεχεράνης. Τι αναφέρει η CENTCOM.

Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης δεξαμενόπλοιο ανοιχτά της Αλοννήσου
Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης παραμένει το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER», με σημαία Μάλτας, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Ψαθούρας κοντά στην Αλόννησο, σύμφωνα με το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). Το δεξαμενόπλοιο, στο οποίο επιβαίνουν 17 άτομα πλήρωμα, Τούρκοι υπήκοοι, αντιμετώπισε μηχανική βλάβη με αποτέλεσμα να εκπέμψει σήμα επείγουσας κατάστασης και να τεθεί σε επιφυλακή ο μηχανισμός έρευνας και διάσωσης. Μεταφέρει περίπου 5.000 μετρικούς τόνους προϊόντων πετρελαίου, ενώ δίπλα βρίσκεται το ελληνικό ναυαγοσωστικό πλοίο “Αιγαίον Πέλαγος”. Το ΕΚΣΕΔ απηύθυνε έκκληση προς τα παραπλέοντα πλοία της περιοχής να διατηρούν αυξημένη επαγρύπνηση και να βρίσκονται σε ετοιμότητα για την παροχή συνδρομής, εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κίνδυνος για το πλήρωμα ή θαλάσσια ρύπανση, ενώ οι αρμόδιες αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη του περιστατικού.