Θεσσαλονίκη: Άνοιξε νωρίτερα ο Περιφερειακός – Κανονικά η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα

Κανονικά διεξάγεται πλέον η κυκλοφορία στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης , καθώς από το βράδυ του Σαββάτου αποκαταστάθηκε πλήρως η κίνηση και στα δύο ρεύματα, τα οποία είχαν κλείσει λόγω των προγραμματισμένων εργασιών για την κατασκευή του έργου Flyover . Η άρση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων πραγματοποιήθηκε σταδιακά. Αρχικά δόθηκε στην κυκλοφορία ο ανατολικός κλάδος, με κατεύθυνση προς τη Χαλκιδική και το αεροδρόμιο, ενώ λίγο αργότερα άνοιξε και ο δυτικός κλάδος, προς Καβάλα και Κατερίνη. Έτσι επανήλθε η ομαλή ροή των οχημάτων σε όλο το μήκος της Περιφερειακής. Η διακοπή της κυκλοφορίας είχε επιβληθεί για να πραγματοποιηθούν εργασίες τοποθέτησης μεταλλικού καλουπιού στη νέα γέφυρα Πανοράματος, στο πλαίσιο της εξέλιξης του έργου. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, ο αποκλεισμός της Περιφερειακής Οδού επρόκειτο να διαρκέσει 48 ώρες. Ωστόσο, η ταχύτερη ολοκλήρωση των συγκεκριμένων εργασιών επέτρεψε την επαναλειτουργία του δρόμου νωρίτερα από τις αρχικές προβλέψεις.
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
- Newsbeastπριν από 4 ώρες
Θεσσαλονίκη: Άνοιξε νωρίτερα ο Περιφερειακός – Κανονικά η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα
- Mononewsπριν από 5 ώρες
Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα του Περιφερειακού
- Pentapostagmaπριν από 5 ώρες
Θεσσαλονίκη: Άνοιξε νωρίτερα ο Περιφερειακός - Διεξάγεται κανονικά η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα
Σχετικές ειδήσεις

Τραγωδία στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα μετά από τραυματισμό σε ιστιοφόρο
Προανάκριση από το Λιμενικό για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος

Εκρήξεις στην πόλη Σιρίκ του Ιράν – Επιβεβαιώνουν οι ΗΠΑ και τα ιρανικά ΜΜΕ
Τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής ακούστηκαν ήχοι εκρήξεων κοντά στην πόλη Σιρίκ, με τα ιρανικά μέσα να επιβεβαιώνουν το συμβάν επικαλούμενα αξιωματούχους της Τεχεράνης. Τι αναφέρει η CENTCOM.

Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης δεξαμενόπλοιο ανοιχτά της Αλοννήσου
Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης παραμένει το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER», με σημαία Μάλτας, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Ψαθούρας κοντά στην Αλόννησο, σύμφωνα με το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). Το δεξαμενόπλοιο, στο οποίο επιβαίνουν 17 άτομα πλήρωμα, Τούρκοι υπήκοοι, αντιμετώπισε μηχανική βλάβη με αποτέλεσμα να εκπέμψει σήμα επείγουσας κατάστασης και να τεθεί σε επιφυλακή ο μηχανισμός έρευνας και διάσωσης. Μεταφέρει περίπου 5.000 μετρικούς τόνους προϊόντων πετρελαίου, ενώ δίπλα βρίσκεται το ελληνικό ναυαγοσωστικό πλοίο “Αιγαίον Πέλαγος”. Το ΕΚΣΕΔ απηύθυνε έκκληση προς τα παραπλέοντα πλοία της περιοχής να διατηρούν αυξημένη επαγρύπνηση και να βρίσκονται σε ετοιμότητα για την παροχή συνδρομής, εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κίνδυνος για το πλήρωμα ή θαλάσσια ρύπανση, ενώ οι αρμόδιες αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη του περιστατικού.