Yunan Postası

«Για πού το έβαλες, αστέρι μου…»: Η σπαρακτική ανάρτηση του συζύγου της 35χρονης που πέθανε λίγες μέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της

Newsbeastπριν από 5 ώρες

Το τελευταίο «αντίο» στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, στην παραλία του Διστόμου, είπαν συγγενείς και φίλοι στην 35χρονη μητέρα που έχασε τη ζωή της λίγες μέρες μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της. Η ξαφνική απώλεια της άτυχης μητέρας βύθισε στη θλίψη την οικογένειά της και όσους τη γνώριζαν. Στην περίπτωση της 35χρονης από τη Λιβαδειά, όλα ξεκίνησαν την Τετάρτη (24.06.2026) όταν έφτασε στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς για προγραμματισμένη καισαρική. Ο τοκετός ολοκληρώθηκε και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της, καθώς είχε ήδη έναν 8χρονο γιο. Ωστόσο, στη συνέχεια παρουσιάστηκαν επιπλοκές και πέθανε από ακατάσχετη αιμορραγία. Η σπαρακτική ανάρτηση του συζύγου «Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια για όσα συνέβησαν, η αγάπη μου για σένα δεν τελείωσε σήμερα», λέει σε μια σπαρακτική ανάρτηση στο Facebook ο σύζυγος της 35χρονης που έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της και μετά από επιπλοκές έχασε τη ζωή της στη Λιβαδειά. Τα λόγια του συζύγου της […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Ίδια είδηση, διαφορετική ματιά

Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:

Σχετικές ειδήσεις