Yunan Postası

Η οικονομία, η ΔΕΘ και η μάχη του Κέντρου στο επίκεντρο της στρατηγικής του Μαξίμου

Newsbeastπριν από 12 ώρες

Η οικονομία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στις επόμενες εκλογές και αυτό το γνωρίζουν καλά στο Μέγαρο Μαξίμου και για τον λόγο αυτό στο κυβερνητικό επιτελείο γίνονται διαρκείς συσκέψεις έτσι ώστε να καταλήξουν στο τέλος Αυγούστου σε ένα καλάθι για τη ΔΕΘ το οποίο θα απευθύνεται σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες. Στην κυβέρνηση εκτιμούν επίσης ότι μόνο η επικοινωνία δεν αρκεί έτσι ώστε να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος και την επαφή με κοινά που μπορεί στην πορεία των 7 χρόνων να είναι δυσαρεστημένα. Και για τον λόγο αυτό ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει βγει και πάλι μπροστά και σε καθημερινή βάση έρχεται σε επαφή με πολίτες ακολουθώντας τη στρατηγική που έχει αποδώσει σε δύο εκλογικές αναμετρήσεις. Όπως εξηγούσαν συνεργάτες του πρωθυπουργού, μπορεί οι αντίπαλοι να μην διαφέρουν και πάλι (Ανδρουλάκης και Τσίπρας) ωστόσο ούτε θα τους υποτιμήσουν, ούτε όμως και θα μπουν σε μια διαδικασία αέναης αντιπαράθεσης η οποία θα τους απομακρύνει από την ουσία. Και αυτή, είναι τα παραδοτέα έργα, […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις