Χιουμοριστικό σχόλιο του Ομπράντοβιτς με… άρωμα Ολυμπιακού σε σεμινάριο της Σερβίας (vid)

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε το «παρών» στο προπονητικό σεμινάριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς» που διεξάγεται στη Σερβία, όπου έγινε δεκτός με ένα θερμό χειροκρότημα από τους παρευρισκόμενους. Λίγο πριν ανέβει στο βήμα για να ξεκινήσει την ομιλία του, ο «Ζοτς» είχε μια εγκάρδια αγκαλιά με τον ομοσπονδιακό προπονητή της Σερβίας, Ντούσαν Αλιμπίγιεβιτ ς. Βλέποντας, όμως, τους νεαρούς αθλητές που συμμετείχαν στο σεμινάριο να φοράνε ερυθρόλευκα, ο πρώην τεχνικός του Παναθηναϊκού δεν έχασε την ευκαιρία για «πείραγμα». «Έχετε διαλέξει πολύ όμορφα χρώματα…», ανέφερε χαμογελώντας ο Ομπράντοβιτς, σχολιάζοντας τις κόκκινες και άσπρες εμφανίσεις, σε μια ξεκάθαρη και γεμάτη χιούμορ αναφορά στον «αιώνιο» αντίπαλο, Ολυμπιακό. Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mozzart Sport (@mozzartsport)
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις
Olympiakos şampiyonluğa yaklaştı
Lig liderinin son maçtaki galibiyeti taraftarı umutlandırdı.