Yunan Postası

Χιλιάδες κάτοικοι στη Νέα Ζηλανδία έμειναν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα εξαιτίας της κακοκαιρίας

Newsbeastπριν από 8 ώρες

Χιλιάδες κάτοικοι της Νέας Ζηλανδίας έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, μια ημέρα αφότου ένα βαρομετρικό χαμηλό σάρωσε μεγάλο τμήμα της χώρας προκαλώντας πλημμύρες και κατολισθήσεις. Περισσότερες από 3.000 διακοπές ρεύματος καταγράφηκαν σήμερα μετά τις καταιγίδες που έπληξαν τις κεντρικές περιοχές της χώρας των 5,3 εκατομμυρίων κατοίκων, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεύουσας Ουέλινγκτον, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Powerco. «Ύστερα από ένα 24ωρο με βροχές και ισχυρούς ανέμους, η κακοκαιρία βρίσκεται σε αποδρομή», ανέφερε η εθνική μετεωρολογική υπηρεσία σε ανάρτησή της στην πλατφόρμα Χ. Οι αρχές κάλεσαν τους οδηγούς να είναι σε εγρήγορση για τυχόν ύπαρξη συντριμμιών σε δρόμους, ενώ εξέδωσαν προειδοποίηση για πλημμυρισμένες περιοχές και για τον κίνδυνο κατολισθήσεων στο Ουέλινγκτον. Λόγω της κακοκαιρίας ακυρώθηκαν χθες Παρασκευή περίπου 200 πτήσεις από και προς την πρωτεύουσα της Νέας Ζηλανδίας. Αξιωματούχοι στο Λόουερ Χατ, βορειοανατολικά του Ουέλινγκτον, ανέφεραν πως πλημμύρισαν δρόμοι και προκλήθηκαν δύο κατολισθήσεις στην περιοχή. Τον Ιανουάριο, ισχυρή νεροποντή προκάλεσε κατολίσθηση που σκότωσε έξι ανθρώπους σε πολυσύχναστο κάμπινγκ στο Βόρειο Νησί.

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 59 λεπτά1 λ

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων

«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Ta Neaπριν από 1 ώρα1 λ

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Protothemaπριν από 1 ώρα1 λ

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα

Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»