Yunan Postası

Θετικές προοπτικές για τη φετινή σοδειά της κορινθιακής σταφίδας – Αισιοδοξία για αύξηση της παραγωγής έως 20%

Newsbeastπριν από 5 ώρες

Καλύτερη σε σύγκριση με την περυσινή χρονιά εμφανίζεται μέχρι στιγμής η εικόνα της κορινθιακής σταφίδας, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για αύξηση της παραγωγής κατά 15% έως 20%. Η αισιοδοξία στον κλάδο παραμένει, ωστόσο, συγκρατημένη, καθώς μεσολαβεί ακόμη σημαντικό χρονικό διάστημα έως τη συγκομιδή και οι καιρικές συνθήκες μπορούν να μεταβάλουν τα δεδομένα ακόμη και την τελευταία στιγμή. Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας, Θανάσης Σωτηρόπουλος, σημείωσε ότι η έως τώρα εξέλιξη της καλλιέργειας επιτρέπει την εκτίμηση πως η φετινή παραγωγή θα κινηθεί σε υψηλότερα επίπεδα από την περυσινή. «Αυτό που μπορούμε να πούμε σήμερα είναι ότι η παραγωγή φαίνεται καλύτερη από πέρυσι και ενδεχομένως να είναι αυξημένη κατά 15% έως 20%. Δεν μπορούμε ακόμη να μιλήσουμε με ασφάλεια για συγκεκριμένο αριθμό τόνων, καθώς υπάρχει αρκετός δρόμος μέχρι τον τρύγο», είπε. Όπως εξήγησε, η παραγωγική εικόνα θα αποσαφηνιστεί περισσότερο μέσα στον Αύγουστο, όταν οι καλλιεργητές θα πλησιάζουν στο στάδιο της συγκομιδής. Μέχρι […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Ίδια είδηση, διαφορετική ματιά

Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 57 λεπτά1 λ

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων

«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Ta Neaπριν από 59 λεπτά1 λ

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Protothemaπριν από 1 ώρα1 λ

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα

Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»