Φαρσοκωμωδία το πρώτο ελληνικό δημοψήφισμα: Αναζητούσαμε νέο βασιλιά και ο καθένας έγραφε στο χαρτί ό,τι ήθελε

Το πρώτο δημοψήφισμα που διεξήχθη στην Ελλάδα, το μακρινό 1862, έμελλε να καταλήξει σε απόλυτο φιάσκο. Διεξήχθη από προσωρινή κυβέρνηση, διήρκεσε ένα ολόκληρο δεκαήμερο, πάνω στο ψηφοδέλτιο ο καθένας έγραφε ό,τι ήθελε, δεν υπήρχε κάλπη και το τελικό αποτέλεσμα δεν το έλαβε κανένας σοβαρά υπόψη. Το ερώτημα που καλούνταν οι πολίτες ν’ απαντήσουν ήταν ποιον θα ήθελαν για βασιλιά του νεοπαγούς ελληνικού κράτους. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Βρισκόμαστε στον Οκτώβριο του 1862. Το πρώτο βασιλικό ζεύγος της Ελλάδας, ο Όθωνας με την Αμαλία, έχει αναγκαστεί να εγκαταλείψει τη χώρα με το βρετανικό πλοίο «Scylla», και στο κέντρο της πρωτεύουσας, στο Πεδίον του Άρεως, έχει στηθεί γλέντι για να εορταστεί το γεγονός. Μετά τα πανηγύρια και τις γιορτές, όμως, τέθηκε το ερώτημα: «Και τώρα τι; Ποιον θα έχουμε βασιλιά;». Το εάν θα έχουμε άνακτα, δεν συζητούνταν καν. Θεωρούνταν αυτονόητο. Σχεδόν όλα τα κράτη του δυτικού κόσμου εκείνη την εποχή είχαν βασιλεία με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως π.χ. η Ελβετία […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων
«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας
Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα
Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»