Yunan Postası

«Η βία θα αντιμετωπίζεται με βία»: Σκληρό μήνυμα Βανς μετά τα αμερικανικά πλήγματα – Νέες απειλές από την Τεχεράνη

Newsbeastπριν από 5 ώρες

Σε νέα φάση έντασης εισέρχονται οι σχέσεις Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν, καθώς η εύθραυστη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός που επιτεύχθηκε πριν από λίγες ημέρες δοκιμάζεται ξανά. Η αμερικανική στρατιωτική επιχείρηση εναντίον ιρανικών στόχων, ως απάντηση στην επίθεση με μη επανδρωμένο αεροσκάφος κατά εμπορικού πλοίου στο Στενό του Ορμούζ, προκάλεσε άμεση αντίδραση από την Τεχεράνη, η οποία ανακοίνωσε ότι έπληξε αμερικανικούς στρατιωτικούς στόχους στην περιοχή και προειδοποίησε πως οποιαδήποτε νέα επίθεση θα απαντηθεί με ακόμη μεγαλύτερη ισχύ. Παράλληλα, η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με ανησυχία τις εξελίξεις σε έναν από τους σημαντικότερους ενεργειακούς διαδρόμους του κόσμου, καθώς από το Στενό του Ορμούζ διέρχεται περίπου το ένα πέμπτο του παγκόσμιου εμπορίου πετρελαίου και μεγάλες ποσότητες υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Κάθε νέα στρατιωτική ένταση στην περιοχή προκαλεί αβεβαιότητα στις αγορές, στη ναυτιλία και στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Η αμερικανική επιχείρηση και η απάντηση της Τεχεράνης Το U.S. Central Command (CENTCOM) ανακοίνωσε ότι αμερικανικές δυνάμεις πραγματοποίησαν στοχευμένα πλήγματα εναντίον αποθηκών πυραύλων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών, […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 37 λεπτά1 λ

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων

«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Ta Neaπριν από 40 λεπτά1 λ

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Protothemaπριν από 41 λεπτά1 λ

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα

Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»