Yunan Postası

Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία: Η τελευταία μεγάλη ευκαιρία και το ανοιχτό στοίχημα του 25%

Newmoney.grπριν από 6 ώρες

Η ελληνική αμυντική βιομηχανία βρίσκεται ίσως μπροστά στη μεγαλύτερη ευκαιρία των τελευταίων δεκαετιών. Το 12ετές εξοπλιστικό πρόγραμμα ύψους 30 δισ. ευρώ, η ευρωπαϊκή στροφή στην άμυνα με πολλά χρηματοδοτικά εργαλεία και οι νέες επενδύσεις ελληνικών ομίλων δημιουργούν για πρώτη φορά τις προϋποθέσεις για μια ισχυρή εγχώρια αμυντική βιομηχανική βάση. Το αν αυτή η ευκαιρία θα αξιοποιηθεί θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό και από τη θεσμοθέτηση της ελληνικής βιομηχανικής συμμετοχής 25% και από την εφαρμογή της στα μεγάλα εξοπλιστικά προγράμματα, με πρώτο τον « Ελληνικό Θόλο ». Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών απέδειξαν ότι οι ελληνικές εταιρείες όχι μόνο επιθυμούν να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά διαθέτουν και τις απαραίτητες δυνατότητες. Ωστόσο, η αξιοποίηση αυτής της συγκυρίας δεν είναι δεδομένη. Οι παράγοντες και φορείς του κλάδου επισημαίνουν ότι πλέον απαιτείται μια συνεκτική εθνική στρατηγική, στενή συνεργασία μεταξύ κράτους, Ενόπλων Δυνάμεων και ιδιωτικού τομέα , καθώς και διαρκής επένδυση στην καινοτομία και την εξωστρέφεια.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newmoney.gr

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

Powergame
Powergameπριν από 59 λεπτά1 λ

Μπαχρέιν: Γίναμε στόχος drone, το Ιράν υπονομεύει τις ειρηνευτικές προσπάθειες

Το Μπαχρέιν ανακοίνωσε σήμερα πως στοχοθετήθηκε από ιρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη, κατηγορώντας την Τεχεράνη για «υπονόμευση των ειρηνευτικών προσπαθειών», μετά τις πρώτες ανταλλαγές πληγμάτων ανάμεσα στις ΗΠΑ και το Ιράν μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου συμφωνίας στα μέσα Ιουνίου. Σε ένα δελτίο Τύπου, το υπουργείο Εξωτερικών του Μπαχρέιν καταδίκασε τη «στοχοποίηση της επικράτειάς του τα ξημερώματα του Σαββάτου από ιρανικά ντρόουν, ως κατάφωρη παραβίαση της κυριαρχίας του», «επιρρίπτοντας την πλήρη ευθύνη για την υπονόμευση των ειρηνευτικών συνομιλιών στην Τεχεράνη». Οι Φρουροί της Επανάστασης, ο ιδεολογικός στρατός της Τεχεράνης, ανακοίνωσαν το Σάββατο πως επιτέθηκαν σε αμερικανικές θέσεις της περιοχής του Κόλπου, έπειτα από αμερικανικά πλήγματα σε ιρανικό έδαφος.