Yunan Postası

Λογαριασμοί ρεύματος: «Ξηλώνεται» το μοντέλο είσπραξης μισού αιώνα – Εκτός τα δημοτικά τέλη από το 2028

Newmoney.grπριν από 6 ώρες

Ένα μοντέλο είσπραξης που εφαρμόζεται σχεδόν αδιάλειπτα εδώ και μισό αιώνα στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας οδεύει προς το τέλος του. Η κυβέρνηση δρομολογεί την αποσύνδεση των δημοτικών τελών από το ηλεκτρικό ρεύμα, ανοίγοντας τον δρόμο για μια συνολική αναμόρφωση των λογαριασμών , οι οποίοι επί δεκαετίες λειτουργούσαν όχι μόνο ως μέσο πληρωμής της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και ως εισπρακτικός μηχανισμός φόρων και τελών υπέρ τρίτων. Η αλλαγή ευθυγραμμίζεται με τη νέα ευρωπαϊκή κατεύθυνση για «καθαρούς» λογαριασμούς ενέργειας, ωστόσο η εφαρμογή της μετατίθεται για το 2028 , αναδεικνύοντας τις τεχνικές δυσκολίες δημιουργίας ενός νέου μηχανισμού είσπραξης, αλλά και τις έντονες επιφυλάξεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για τις επιπτώσεις στα έσοδά της .…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newmoney.gr

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

Powergame
Powergameπριν από 48 λεπτά1 λ

Μπαχρέιν: Γίναμε στόχος drone, το Ιράν υπονομεύει τις ειρηνευτικές προσπάθειες

Το Μπαχρέιν ανακοίνωσε σήμερα πως στοχοθετήθηκε από ιρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη, κατηγορώντας την Τεχεράνη για «υπονόμευση των ειρηνευτικών προσπαθειών», μετά τις πρώτες ανταλλαγές πληγμάτων ανάμεσα στις ΗΠΑ και το Ιράν μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου συμφωνίας στα μέσα Ιουνίου. Σε ένα δελτίο Τύπου, το υπουργείο Εξωτερικών του Μπαχρέιν καταδίκασε τη «στοχοποίηση της επικράτειάς του τα ξημερώματα του Σαββάτου από ιρανικά ντρόουν, ως κατάφωρη παραβίαση της κυριαρχίας του», «επιρρίπτοντας την πλήρη ευθύνη για την υπονόμευση των ειρηνευτικών συνομιλιών στην Τεχεράνη». Οι Φρουροί της Επανάστασης, ο ιδεολογικός στρατός της Τεχεράνης, ανακοίνωσαν το Σάββατο πως επιτέθηκαν σε αμερικανικές θέσεις της περιοχής του Κόλπου, έπειτα από αμερικανικά πλήγματα σε ιρανικό έδαφος.