Yunan Postası

ICEYE: Έτοιμη για το επόμενο βήμα στην Ελλάδα με νέο εργοστάσιο δορυφόρων (pics)

Newmoney.grπριν από 6 ώρες

Η ICEYE ετοιμάζεται να κάνει το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα βήμα της στην Ελλάδα. Δύο χρόνια μετά την εγκατάστασή της στη χώρα, η φινλανδική εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει την παρουσία της από τη σημερινή μονάδα συναρμολόγησης και δοκιμών στη δημιουργία μιας πλήρως καθετοποιημένης μονάδας διαστημικής βιομηχανίας , επένδυση πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Όπως δηλώνει στο newmoney ο διευθύνων σύμβουλος της ICEYE Hellas , Βασίλης Χαλουλάκος , η εταιρεία αναζητά ήδη κατάλληλο κτίριο στα Μεσόγεια, με στόχο έως το τέταρτο τρίμηνο του 2027 να λειτουργεί η νέα εγκατάσταση . Η μονάδα θα αναπτυχθεί σε χώρο 6.000-7.000 τετραγωνικών μέτρων και θα καλύπτει ολόκληρη την παραγωγική αλυσίδα: από την έρευνα και ανάπτυξη (R&D) και την κατασκευή υποσυστημάτων έως τη συναρμολόγηση, την ολοκλήρωση και τις δοκιμές δορυφόρων. Η επένδυση συμπίπτει χρονικά με την έναρξη της δεύτερης φάσης της ελληνικής διαστημικής πολιτικής μέσω του νέου Εθνικού Διαστημικού Προγράμματος «HELLAS-SPACE 2.0» , το οποίο δίνει έμφαση στην ανάπτυξη εγχώριας αεροδιαστημικής βιομηχανίας και στην προσέλκυση επενδύσεων υψηλής τεχνολογίας.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newmoney.gr

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

Powergame
Powergameπριν από 1 ώρα1 λ

Μπαχρέιν: Γίναμε στόχος drone, το Ιράν υπονομεύει τις ειρηνευτικές προσπάθειες

Το Μπαχρέιν ανακοίνωσε σήμερα πως στοχοθετήθηκε από ιρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη, κατηγορώντας την Τεχεράνη για «υπονόμευση των ειρηνευτικών προσπαθειών», μετά τις πρώτες ανταλλαγές πληγμάτων ανάμεσα στις ΗΠΑ και το Ιράν μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου συμφωνίας στα μέσα Ιουνίου. Σε ένα δελτίο Τύπου, το υπουργείο Εξωτερικών του Μπαχρέιν καταδίκασε τη «στοχοποίηση της επικράτειάς του τα ξημερώματα του Σαββάτου από ιρανικά ντρόουν, ως κατάφωρη παραβίαση της κυριαρχίας του», «επιρρίπτοντας την πλήρη ευθύνη για την υπονόμευση των ειρηνευτικών συνομιλιών στην Τεχεράνη». Οι Φρουροί της Επανάστασης, ο ιδεολογικός στρατός της Τεχεράνης, ανακοίνωσαν το Σάββατο πως επιτέθηκαν σε αμερικανικές θέσεις της περιοχής του Κόλπου, έπειτα από αμερικανικά πλήγματα σε ιρανικό έδαφος.